Detailing zewnętrzny | Renowacja lakieru

Full Detail – 0d 1600zł

To najlepsza, najbardziej zaawansowana i czasochłonna, wieloetapowa praca.

Celem Full Detail jest przywrócenie poprawnej struktury lakieru, wysokiej głębi koloru oraz idealnego odbicia padającego światła. W ramach przeprowadzanych prac, z największą precyzją dbam o wszystkie detale zewnętrzne pojazdu. Wszystkie czynności są wykonywane na absolutnie najwyższym poziomie.

Jak wygląda proces?

Pierwszy dzień 8-12 godzin ciężkiej pracy to szeroko pojęte mycie. Dekontaminacja, deironizacj i glinkowanie lakieru czyli usunięcie wszystkich zanieczyszczeń jakie przywarły do lakieru od momentu produkcji aż do teraz. Nastepnie demontaż i mycie felg(wewnątrz i na zewnątrz) , mycie nadkoli, szczelin, zakamarków, uszczelek, gumek, gumeczek, plastików, kratek, grila, podszybia i innych mniejszych lub wiekszych elementów. Następnie osuszenie i wydmuchanie ze szczelin wody oraz pozostałych zanieczyszczeń tak by mieć pewność, że lakier jest przygotowany do korekty na 100 procent. Wszystkie te czynności przygotowawcze robi sie właściwie z trzech powodów:
1. Dlatego, ze jest to obowiązek przed każdą korekta lakieru. Pominięcie tego etapu celem przyspieszenia pracy lub obniżenia kosztu usługi jest profanacją sztuki detailingu i karygodnym błedem.
2. Po to aby podczas pracy z lakierem żaden piasek czy inne zanieczyszczenie nie miało szans by dostać się pod gąbke polerską powodując kolejne zniszczenia lakieru.
3. Gdy juz zakończymy pracę detailingową te wszystkie elementy, które wyczyściliśmy wcześniej w połaczeniu z idealna korektą lakieru pokaż obraz doskonałego detailingu nadwozia.

Drugi, trzeci, czwarty, czasem i piąty dzień to wieloetapowa, wielopoziomowa korekta lakieru. Może ci się wydawać, że to tylko machanie maszyną polerską na lewo i prawo 🙂 W rzeczywistości to mozolna, czasochłonna i szczegółowa praca wymagająca ogromnego doświadczenia, cierpliwości i szacunku dla powierzchni. Wszystko po to, aby korekta lakieru była bezpieczna, skuteczna zaś grubośc lakieru pozostała na akceptowalnym poziomie. Pamiętajcie, ze korekta lakieru to nie tylko usuwanie zarysowań, ale także właściwe wykończenie. Po skończonej pracy lakier nie może mieć żadnych zmatowień, hologramów czy smug itp. Lakier ma byc idealny!

Kolejny dzień pracy to ponowne mycie, odtłuszczenie i przejście do etapu zabezpieczenia. W dwóch krokach wykorzystując odpowiednia technikę i wyselekcjonowane środki bezpieczne dla lakieru usuwam wypełniacze z past polerskich i odtłuszczam karoserie do dalszych prac. Po wysuszeniu i inspekcji lakieru, jeśli wszystko jest w porządku, przechodzą do finalnego wykończenia, odtłuszczenia i aplikacji zabezpieczenia na wszystkie wcześniej wyczyszczone elementy z początku prac oraz oczywiście zabezpieczenia lakieru. Jeśli zdecydujemy sie na standardowy sposób ochrony lakieru to aplikuje klasyczny, odpowiednio dobrany wosk w cenie usługi.
Natomiast jeśli chcemy jeszcze bardziej poprawić estetykę naszego auta, a jednocześnie trwale zabezpieczyć lakier pod kątem chemicznym nawet na kilka lat, mozemy wybrac dodatkowo płatną aplikację powłoki ceramicznej.

W przypadku aplikacji powłoki ceramicznej musimy poswięcić dodatkowe 24 godziny na prawidłowe wiązanie powłoki

Dodam jeszcze, ze Full detail jest najlepszym rozwiązaniem dla auta, a przy tym sprawiającym mi jako detailerowi największą przyjemność. W momencie kiedy wiem, że wykonuję pełną opcję moge puścić wodzę fantazji i dokonywać detailingu na elementach, o których nawet bym nie pomyślał ( np. czyszczenie wentylka do pompowania koła ) Jeśli uda mi sie wygospodarować tak zwaną wolną chwilę, potrafię chodzić dookoła auta i szukać co jeszcze mógłbym zrobić lepiej.

Przykład tego jak wygląda lakier po pełnej korekcie


 

2. Optimum detail – od 1200zł

To zbilansowana praca detailingowa pozwalająca przywrócić akceptowalny przez detailera wygląd danego pojazdu.

Często nazywam ten pakiet stworzonym przez księgowego… Dlaczego? Krótko mówiac, w określonym czasie muszę wykonac określoną pracę na określonym poziomie. Nie lubię tego pakietu ponieważ czuje pewien niedosyt gdy zabraknie mi czasu, a cos mozna zrobic lepiej. Jednak rozumiem, ze w niektórych przypadkach Optimum detail jest po prostu lepszym rozwiązaniem niż pełny detailing.

Jak wygląda proces?
Pierwszy dzień jest podobny do tego jak w opcji Full detail ponieważ jest to absolutna podstawa do jakichkolwiek prac detailingowych powiązanych z lakierem. Jednak czasochłonne procesy takie jak demontaż kół są pominiete a czynności pielęgnacyjne wykonane na tyle na ile pozwala tak zwane „dojście” do danych powierzchni.
Drugi dzień to dwu, czasem trzyetapowa korekta lakieru. Na bieżąco obserwuję jak lakier poddaje sie korekcie po dwóch etapach i jeśli widzę, że gdy dołożę jeszcze jeden etap, efekty bedą znacznie lepsze – wówczas robię to.
Trzeci dzień to kontynuacja korekty lakieru, wykończenie, mycie, odtłuszczenie i aplikacja zabezpieczenia.
Standardowe rozwiązanie to aplikacja wosku. Niektóre lakiery poddają sie korekcie na tyle dobrze, ze po odtłuszczeniu okazuje sie, że patrzymy na prawie pełną korektę. Wówczas w takiej sytuacji możemy pokusić się na aplikacje jednej z powłok ochronnych.

Przykład tego jak wygląda lakier po korekcie optimum



Pozostałe pakiety:
3. Valeting / Pakiet pielęgnacyjny od 600zł

To rozwiązanie dla osób, którym nie zależy na detailingu auta ani na korekcie lakieru jednak chciałyby poprawić wygląd swojego samochodu.

Dzięki zastosowaniu specjalnie dobranych technik oraz środków można poprawić wygląd/ stan lakieru bez głębokiej korekty. Usuwając samą oksydacje ( utlenienie ) zyskujemy wyższy stopień połysku, znacznie większą śliskość, oraz zabezpieczenie w postaci wosku.

Jak wyglada taki proces?
W zasadzie przygotowanie lakieru do dalszych prac wygląda bardzo podobnie jak w przypadku optimum i full detail. Jednak w tym przypadku zamiast głębokiej wieloetapowej korekty skupiamy sie na oczyszczeniu lakieru z naleciałości. Usuwamy zmatowienie ściernym cleanerem, który  jednocześnie przygotowuje lakier do przyjęcia warstwy zabezpieczającego wosku. Pozostałe elementy auta jak koła, plastiki, szyby itd są oczyszczone. Krótko mówiąc czas poświęcony na auto nie może być czasem zmarnowanym i samochód po takim zabiegu jako całośc wygląda lepiej, mniej sie brudzi i dzieki aplikacji zabezpieczenia cały proces starzenia sie auta znacznie redukuje. Jeśli samochód posiada głębokie zarysowania należy pamiętac, że taki pakiet ich w żaden sposób nie usunie. By dbać o auto w taki sposób jak powyżej zalecam przeprowadzać valeting przynajmniej raz-dwa razy do roku.


4. Polerowanie lakieru ONE STEP od 600zł
Jeśli nie interesuje Cię żadna z powyższych opcji, a jednak chciałbyś zmienić coś w swoim samochodzie i najbardziej zależy Ci na błyszczącym lakierze. Mam rozwiązanie również dla Ciebie.

Możesz wybrać polerowanie lakieru systemem ONE STEP. Oznacza to ,że lakier w takim systemie bedzie miał realnie usunięte drobne zarysowania na poziomie 25-35% w zależności od twardości i stopnia zniszczenia lakieru, a poza tym nabierze większego połysku. Jeśli samochód posiada głebokie zarysowania należy pamiętac, że taki pakiet ich w żaden sposób nie usunie. Po polerowaniu lakier będzie zakonserwowany woskiem syntetycznym. Przed przystąpieniem do polerowania lakier przejdzie pełną dekontaminację oraz glinkowanie. 90 procent czasu wykonania usługi będzie poświęcone lakierowi dlatego pozostałe elementy takie jak felgi, nadkola, wnęki, kratki będą wyczyszczone na poziomie podstawowym.

 

Wszystkie podane ceny są orientacyjnymi kwotami i dotyczą wymiarów  aut typu audi a1.  Każde usługa wyceniana jest indywidualnie, zależnie od stanu auta, wielkości oraz zakresu prac jakie należy wykonać. 

Nie znalazłeś niczego dla siebie?

Masz jakieś pytania?

Skontaktuj się ze mną!

info@strefablasku.pl | 794-035-308

 

 

Wybierz opcje dodatkowe:

Zabezpieczenie lakieru powłoką (opcja dostępna  w wersji optimum oraz full)

Zabezpieczenie felg

Zabezpieczenie Dachu Cabrio

Zabezpieczenie szyb

 

Wszystkie podane ceny są orientacyjnymi kwotami i dotyczą wymiarów  aut typu audi a1.  Każde usługa wyceniana jest indywidualnie, zależnie od stanu auta, wielkości oraz zakresu prac jakie należy wykonać.