Samochody nowe

HONDA CIVIC SEDAN

W związku z unijną dyrektywą lakiery samochodowe już nie są tak dobrej jakości jak dawniej. Dodatkowo japońska technologia lakierowania jest daleka od chociażby niemieckich producentów. Jeśli zbierzemy te dwie ważne rzeczy to dochodzimy do wniosku, że ten samochód potrzebował ochrony najbardziej! Samochód fabrycznie nowy ale po przejściach... Z niewiadomych przyczyn na etapie produkcji lakier był polerowany w kilkunastu miejscach. Wszystko byłoby dobrze gdyby operator"polerki" miał jakiekolwiek pojęcie o tym co robi :/ Reasumując samochód z przebiegiem 400kilometrów musiał mieć przeprowadzoną pełną korektę lakieru - szkoda, niepotrzebne koszty. Na szczęście salon stanął na wysokości zadania i refundował koszty przygotowania lakieru, brawo. Przechodząc do meritum, po całej operacji przygotowawczej auto zostało solidnie zakonserwowane. W tym przypadku sięgnąłem po najwyższą półkę z rodziny Max Protect Poland i na lakierze wylądowała certyfikowana powłoka ochronna Pro Elite. Felgi, szyby, plastiki i chromy również otrzymały warstwę zabezpieczenia. Tak przygotowane i zabezpieczone auto może śmiało wyjechać na ulice by móc podróżować w pełnym blasku. Jeżeli i Ty planujesz zakup nowego samochodu to koniecznie zainteresuj się tematem ekologicznych lakierów. Odpowiednie zabezpieczenie na starcie eksploatacji to najlepsze co możesz zrobić by ochronić swoją inwestycję. Chciałbyś mieć pewność, że Twój samochód został pokryty powłoką zgodnie z surowymi normami aplikacji? Wybieraj Autoryzowany punkt w sieci Max Protect _____________________________________________ Kilka słów o powłoce: Certyfikowana powłoka ochronna Pro Elite jest objęta pisemną gwarancją producenta, warto skorzystać. Słowo "Max" w nazwie producenta nie jest dziełem przypadku. Maksymalna hydrofobowość, maksymalny połysk, maksymalna trwałość. Powłoka przede wszystkim na maksa praktyczna i przyjazna użytkownikowi. Nie wymaga nadzwyczajnych działań konserwujących. Wszystko po to by zapewnić maksymalny komfort użytkowania. Tak naprawdę musisz pamiętać tylko o trzech rzeczach by zadbać o poprawne działanie powłoki: -zmywaj owady zaraz po trasie, by te pod wpływem wysokiej temperatury nie mogły wgryźć w powłokę/lakier. -natychmiast zmywaj ptasie odchody ( nigdy nie wiemy co ptak zjadł;) ) -umyj auto ręcznie z użyciem środków myjących o ph neutralnym lub zbliżonym raz na 2-3 tygodnie To wszystko by Twoja powłoka działała latami:) 

HONDA CIVIC SEDAN

W związku z unijną dyrektywą lakiery samochodowe już nie są tak dobrej jakości jak dawniej. Dodatkowo japońska technologia lakierowania jest daleka od chociażby niemieckich producentów. Jeśli zbierzemy te dwie ważne rzeczy to dochodzimy do wniosku, że ten samochód potrzebował ochrony najbardziej! Samochód fabrycznie nowy ale po przejściach... Z niewiadomych przyczyn na etapie produkcji lakier był polerowany w kilkunastu miejscach. Wszystko byłoby dobrze gdyby operator"polerki" miał jakiekolwiek pojęcie o tym co robi :/ Reasumując samochód z przebiegiem 400kilometrów musiał mieć przeprowadzoną pełną korektę lakieru - szkoda, niepotrzebne koszty. Na szczęście salon stanął na wysokości zadania i refundował koszty przygotowania lakieru, brawo. Przechodząc do meritum, po całej operacji przygotowawczej auto zostało solidnie zakonserwowane. W tym przypadku sięgnąłem po najwyższą półkę z rodziny Max Protect Poland i na lakierze wylądowała certyfikowana powłoka ochronna Pro Elite. Felgi, szyby, plastiki i chromy również otrzymały warstwę zabezpieczenia. Tak przygotowane i zabezpieczone auto może śmiało wyjechać na ulice by móc podróżować w pełnym blasku. Jeżeli i Ty planujesz zakup nowego samochodu to koniecznie zainteresuj się tematem ekologicznych lakierów. Odpowiednie zabezpieczenie na starcie eksploatacji to najlepsze co możesz zrobić by ochronić swoją inwestycję. Chciałbyś mieć pewność, że Twój samochód został pokryty powłoką zgodnie z surowymi normami aplikacji? Wybieraj Autoryzowany punkt w sieci Max Protect _____________________________________________ Kilka słów o powłoce: Certyfikowana powłoka ochronna Pro Elite jest objęta pisemną gwarancją producenta, warto skorzystać. Słowo "Max" w nazwie producenta nie jest dziełem przypadku. Maksymalna hydrofobowość, maksymalny połysk, maksymalna trwałość. Powłoka przede wszystkim na maksa praktyczna i przyjazna użytkownikowi. Nie wymaga nadzwyczajnych działań konserwujących. Wszystko po to by zapewnić maksymalny komfort użytkowania. Tak naprawdę musisz pamiętać tylko o trzech rzeczach by zadbać o poprawne działanie powłoki: -zmywaj owady zaraz po trasie, by te pod wpływem wysokiej temperatury nie mogły wgryźć w powłokę/lakier. -natychmiast zmywaj ptasie odchody ( nigdy nie wiemy co ptak zjadł;) ) -umyj auto ręcznie z użyciem środków myjących o ph neutralnym lub zbliżonym raz na 2-3 tygodnie To wszystko by Twoja powłoka działała latami:) 

« 1 z 2 »
« 1 z 2 »